Ostin tuotteen verkkokaupasta ja se saapui perille ajallaan. Tuotteessa ilmeni vika ja tein siitä reklamaation sähköpostilla kahdesti. Siltikään en ole saanut vastausta sähköpostiini, mitä tuotteen kanssa tehdään. Olen myös soittanut yhteen xxl-liikkeeseen(koska verkkokaupalle en löytänyt numeroa mistään) ja siellä neuvottiin tekemään reklamaatio ja sanottiin, että viestiin vastataan yleensä 24h kuluttua. Olen odottanut jo useamman viikon. Onko kellään muulla kokemuksia samanlaisesta tilanteesta? PS reklamaatio on varmasti tehty oikein, xxl-kaupan verkkosivujen ohjeiden mukaisesti.
XXL-verkkokauppa, väliinpitämättömyyttäkö?
pinnapalaa
1
346
Vastaukset
- Anonyymi
Täysin asiaton liike. Petollista markkinointia, pikku fiilinkia siellä täällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295