Ajatusten vaihtokauppaa

TouhuAnkka

Olen 48-vuotias mies ja poden runsaudenpulaa.. nimittäin ajasta ja ajatuksista. Työ ja arki kuluttaa vähän ensin mainittua, mutta ei juurikaan jälkimmäistä. Kummatkin voisi hoitaa viinalla, mutta minulla on vaikeahoitoinen alkoholiongelma, se kun maistuu minun suussani niin turkasen pahalta. Kenenkään nurkkiin en ole tulossa pyörimään tai muuten sinua keneltäkään vokottelemaan, siihen olen aivan liian laiska ja saamaton.
Taka-ajatuksia minulla luonnollisesti kuuluu olla, koska olen mies ja jo tunnustin ajatuksia olevan paljon, mutta laadultaan ne ovat täysin vyötärön yläpuolella... en enää oikein edes muista mitä siellä alapuolella on. Ongelmiini siis selkeästi kuulunee myös huonomuistisuus, joka ilmenee varsinkin kriittisten päivämäärien unohtamisena. Kuulossakin on kerrottu olevan vikaa, mutta se ei onneksi vaikuta kykyyn kirjoittaa omanlaistaan tekstiä.

Siispä sinä nainen, voisitko kuvitella alkavasi sähköpostivaihtoon tälläisen moniongelmaisen ja puutteellisen miehen kanssa ?

Jos vastauksesi on myöntävä, käytä rohkeasti alla näkyvää sähköpostiosoitetta ja kerro jotakin itsestäsi.

touhu.ankka@gmail.com

8

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruoka-marjaana

Ennen kuin alan suoltaa sananviljaa niin pyytäsin että tarkista onko sun lääkitys nyt varmaan kohillaan, tuntuu vähän siltä kuin on jäänyt joku nappi ottamatta.

• T.Ankka

Saattaa olla pillerit syömättä, mutta saattaa ne kaikki olla otettukin tai ehkä niitä ei ole edes määrätty. Asioita voi tehdä kieli poskessa tai yrmeänä jurottaen. Olen antanut vinkin omasta ajatuksestani ja ulkoistanut tulkintavastuun lukijalle. Haluttaessa voin myös jurottaa... olen aika lahjakas siinäkin.

• hanna.hanhi

Ei lähde viesti tuohon osoitteeseen.

• T.Ankka

Vanha ilmoitus ja siksi olen sulkenut osoitteen. Toimiva tässä hetkessä voisi olla: ossi.olematonko@gmail.com

• Nurkkakamaripoika

Nurkkakamari poika on ja tekee mitä huvittaa. Ensin omat työt sitten vasta palkkatyö.

• T.Ankka

Huoh... Oikea kirjoitusmuoto olisi "nurkkakaMmariN poika". Ajatusten Tammerkoskena, voinet valottaa missä kohtaa omat työsi siirtyivät ohituskaistalle ?

• mieskaveri

Jos navan alla ei ole enää toimintaa etkä edes muista onko ollutkaan, miksi haluat kirjoituskaveriksi silti naisen. Eikö mies kelpaa ajatusten vaihtoon. Itseltäni puuttuu perinteinen mieskaveri jonka kanssa haastella, noh vaikkapa naisista tai ihan mistä vaan maan ja taivaan alla.

• NiceAnkka

Minusta tuo ap:n viesti oli loistava! Jollen itsekin olisi niin laiska ja saamaton, ryhtyisin oitis kirjoittelemaan:—)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      93
      1114
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe