Onko olemassa enää "vanhanmallin" kenneleitä, joista aloittelijakin sai pennun ja jonka kanssa menestyi myöhemmin...
Haluaisin hankkia näyttelylinjaisen saksanpaimenkoiran, koska olen sakemannien ja palveluskoirien kanssa ylipäätään aloittelija. Kun kokemusta tulisi lisää, haluaisin hankkia myöhemmin seka- tai käyttölinjaisen harrastuksia varten. Tällä hetkellä kokemusta vain toko, agi, näyttelyt. Näyttelyt eivät minua kiinnosta, mutta pelkään käyttö- tai sekalinjaisen olevan liian vietikäs aloituskoiraksi.
Mistä näyttelylinjainen saku aloittelijalle?
ddsadda
2
98
Vastaukset
- sakupe
Koiria ne seka- ja käyttölinjaisetkin vain ovat, kyllä niistä löytyy yhdistelmiä, joista pentujen voi olettaa pysyvän myös aloittelijan käsissä. Tai jos haluat helpommin ohjattavan koiran jolla voi harrastaa, niin harkitse vaikka käyttölinjaista bordercollieta.
- hjköhiöf
Niinpä..pentujen. Mistä noita ohjattavia käyttölinjaisia löytyy, voisitko antaa jonkin esimerkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249