mätivä paise pepussa

ällötyspylly

Eli olen 15v tyttö ja mulla on tossa toisessa pakarassa herneen kokoinen paise/finni. Peppu oli ollut ehkä päivän arka ja kosketin ja huomasin möykyn ja katoin peilistä. Oli punertava reunoilta keskeltä vähän keltanen eli mätivän finnin värinen mut tosi iso, ekaa kertaa pyllyssä finni. Naamassakin vain pari näppyä. Puristelin finniä sitte sormilla ku olin pessy kädet tuli pikkasen mätää ja verta enemmänki, ei silti sattunu kauheesti. Sit otin hetken taukoo ja nyt finni on saman kokonen ja keskeltä musta. Mitä teen? Puristaminen ei meinaa onnistua.. tulee vaan sitä verta

5

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihannormaaliaon

Sitä on vaikea ite saada puristettua.

Mä puristin joskus mieheltäni finnin pakarasta. Se täytyy saada ihan tyhjäksi ja sitten jotain puhdasta siihe päälle, niin paranee.

• suppppps
    • Meeterkkarille

Käy terkkarilla. Jos se pitää puristaa, toisen on helpompi tehdä se kuin itse, ja jos ei ole finni vaan kysta tms. niin sekin selviää samalla. Terkkari tietää ... teillä on varmaan koulussa terkkari.

• mätäulos

Tai sitten terveydenhoitajalle tai mutsi puristaan.

Ihan sama kuka sen puristaa tyhjäksi.

• Lähdevuori

Mulla lääkäri yritti tyhjentää paisetta/syvää finniä pakarasta, onnistumatta.
      Mutta hyvä, jos saa edes vähän sitä märkää pois.
      Vastaisuuden varalle kannattaa hankkia tea-tree -öljyä. Kuolettaa aika hyvin tollaisia tulehduksia, mutta täytyy varoa ihon ärsyyntymistä liikaa herkissä paikassa. On tujua ainetta, vaikka ei sisällä alkoholia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1587
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1471
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      119
      1285
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      258
      987
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      935
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      917
    Aihe