Moro! Elikkä oon mielestäni lihava ja nii onki (160cm ja 62,6).Eli Oksennan aina ku oon syöny. Ku syön seurassa nii syön iha hillitysti mut yksin syön kauheesti jos mahollista. Oksennan ainaki 1-3 kertaa päiväs. joskus en et joskus jää päivä välii ku ei oo mahollista oksentaa. näin on jatkunu kaks puol kuukautta. En kyllä mielestäni ole bulimikko!?!?!
Mutta apuu!??!?!?!
Apuu, bulimia?APUAAA!!!!
2
82
Vastaukset
- teesepäätös
Mä tiiän mitä käyt läpi! Selasin tänää syömishäiriöihin liittyviä sivustoja ja itkin vaan kun kaikki bulimian oireet tepsi muhun ;_; Oon ite 15 mutta samaa kokoluokkaa kuin sä.
Haluan alottaa terveellisen elämän, mä en jaksa tätä oksennushelvettiä enää. Toivon että säkin päätät samoin! Enää ei työnnetä sormia kurkkuun vaan syödään monipuolisesti ja säännöllisesti sopivia annoskokoja, eikö? Ltoivotan hirveesti voimia ja tsemppiä sullem meinaa valitettavasti kuulostaa bulimian oireilta nuo sinun luettelemat jutut :< - Avostan
Joo todellaki yritetää elää terveellisemmin mut ei se oo niin helppoo ku moni luulee. Voimia sullekki<3 Ps. itekki täytän 15:3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096