Pienoinen tyyliongelma

Tyylipulmainen

Olen 9. luokkalainen tyttö ja no, yläasteella mut tunnetaan hieman 'kovismaisena' tyttönä joka rakastaa nahkaa, mustaa, niittejä ja shokkivärejä hiuksissa sekä suosii tummia huulipunia. Mul on lyhyet hiukset ollu koko ikä ja melko poikamainen tyyli vuosi kaksi sitten.

Onhan tuo totta, mutta toisaalta rakastan myös pitsiä, pastellisävyjä, meikkiä, korkoja, rusetteja ja kaikkee sulosta. Saisin varmasti kuulla paljon negatiivista kommentia koulussa mikäli pukeutuisin tyttömäisesti ja ns. romanttisesti. Ei mua sillee muiden mielipiteet hirveenä kiinnosta mut mitä jos mua vaikka alettais kiusaa taas ku vaikuttaisin jotenki.. herkemmältä ja hennommalta?

Toisaalta, olen ysillä, joten kannattaisiko mun lukioon mentäessä aloittaa tämä tyylimuutokseni? Tottakai lukioon tulee tuttuja, mutta pahimmat idiootit siirtyvät onneksi amikseen tai muualle.

Tää ongelma voi kuulostaa iha tyhmältä, mutta se on oikea. Kaikki luulee että vihaan vaaleanpunaista, muita pastellisävyjä, vahvoja naisellisia meikkejä, söpöjä asioita ja hiustenlaittoa, vaikka oikeasti pidän niistä...

3

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepsii

Jos yhtäkkinen muutos kuulostaa liian "rajulta" niin voithan pikku hiljaa jo 9lk aloittaa uuden tyylin. Vaikka sen mustan ja nahkan kanssa pitsiä yms (: Eli siis pehmeä lasku eikä välttämättä yhdessä yössä tapahtuvaa muutosta, Ei tulisi muille niin shokkina sitten ;) Mutta tietenkin teet niin miten itsestä tuntuu parhaalta! Tiedän itse muutaman "koviksen" joiden tyyli on muuttunut myöhemmin myös hempeämpään päin, mutta ei musta kukaan siitä sillain välittänyt, kun kuitenkin yläasteella kaikki etsi vähän omaa tyyliään. Lukioonkin tulee niin paljon uusia ihmisiä, eikä kaikki varmaan ees edes tajua heti muutosta.
      Tsempit sulle (:

• Morooo

Mul on sama...

Mut mä yritän yhdistellä vähän molempia tyylejä, ja pakko sanoo se on ihan sikakivaa :D

Mut sulle ideana:
      -musta nahkatakki
      -valkonen tai pastellisävynen pitsipaita
      -perusfarkut, slimit tai legginssityyliset
      -vähä korkoo
      -ja kivat meikit, jossa esim. punanen huulipuna

Toi näyttäis mun mielest ainki iha järjettömän hyvältä yhdistelmältä

Rohkeutta ^3^

• tsemppiä

Itte oon aina kans ollu vähä tuollanen kovemman tyylinen ihminen, mutta kyllä ajan myötä sinne mustan sekaan on muutaki väriä tullu. Esim. värjäsin hiukseni pastellivioletiks mustasta. Toki ne kattoo vähä oudosti vähän aikaa ku yht'äkkiä tulee sellanen muutos, mutta ei ne siitä mitää sen paremmin sano. Ja vaikka sanoski niin sanot vaan takasi, että "Kunhan kokeilen. Tää on oikeestaan tosi kivan näkönen." Ei ne kauaa mitää puhu. Teet vaan ihan niinku haluat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1400
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      78
      1323
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      17
      880
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      846
    Aihe