Ketähän Tämä Uudistus palvelee?

Thaimaantietäjä

Tosiaan mikä tällä uudistuksella oli tarkoituksena? mikäli Ylläpidon tarkoitus oli saada entistä
enemmän näitä häiriintyneitä sekopäitä heittämään sontaa kilvan toistensa silmille täytyy
sanoa siinä on totiseti onnistuttu.Tästä esimerkkinä on tuo yleistä Thaimaa johon nostetaa aiheita eri Thaimaa aiheisista sivuista, tuloksena sekamelska jossa päästään sitä sontaa
levittämään. Minua pyydettiin tähän uudistukseen mukaan sisäpiiriläisen, täytyy sanoa että
onneksi en lähtenyt. Tässä on nyt koko talvi tullut lueskeltua näitä mielipiteitä ja itsekkin on
tullut kommentoitua melko ahkerasti joidenkin mielestä ehkä liikakin ja ärsyttävästi. Nyt tuli mitta näitä alakoululaisten juttuja täyteen, minun puolesta saa olla ei tätä palstaa enää jaksa lukea, alkuunsa nuo jutut jaksoivat jopa naurattaa kuitenkin rajansa kaikella mitä vaivautuu lukememaan.

5

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idioottisiellä

no painu helvettiin siitä sitten narisemasta, mjulkku.

• nuppikunnossa

idiottisiellä malliesimerkki pahoinvoivasta ja häiriintynestä sekopäästä, joita nämä sivut
        vetävät jatkuvasti puoleensa.

• buriman

Samaa mieltä arvon tietäjän kanssa,kiinnostus koko palstaa kohtaan hiipuu kun pelkkää paskavanaa näkyy aiheista valuvan. En ymmärrä miksi juuri Thaimaan palstat kerää kaiken mielisairaiden kiinnostuksen. Khap ja hyvästi

• peksutintin

Thaimaa kerää puoleensa yhteiskunnan paskasakin. Käypä Pattayalla kattelemassa. Juoppoja läskejä ja ns. sivuraiteella olevia.

• kuuluisa-paksutintinkö

peksutintin, pitäisi kait olla paksutintin?
      Hänhän on täysin seonnut henkilö, joka ei koskaan ole Thaimaassa käynytkään ja patoutumiaan asiasta purkaa täällä, milloin milläkin nimimerkillä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe