Älkää hyvät miehet luulko, että susiruman ulkonäön voi nainen sivuuttaa. Luonne on tärkeä, mutta ei todellakaan auta, jos mies on ruma. En itse arvioi omaa ulkonäköäni päätellen, minkähän tasoisen miehen tällä minun naamalla saa, vaan katselen ihan rehellisesti vain hyvännäköisiä miehiä sillä silmällä. Rumat eivät kelpaa kumppaniksi.
Hyvä ja mielenkiintoinen persoona ei miehessä ole kertakaikkiaan mitään, jos ei naama miellytä. Tämä on se täysin rehellinen totuus. Ei sitä nyt todellakaan minkään hirvityksen kanssa seksiä harrasteta. Siis: ulkonäkö ja luonne, siinä ne tärkeimmät.
Naisen iskemisen peruspilarit
3
130
Vastaukset
- oishdgsdfvdsffsedp
Mites muute jos miehetki alkaisivat meikkaamaan hei??!! Eikö ois oiva idea?! Kun nykyään niin painotetaan sitä ulkokuorta niin eiköhän miehillekkin joku käsistään taitava salonki tyyppi noita viikonloppuja varten löydy :D :D Laitetaan vielä muskeli-implantit ja hyvin istuva puku päälle vaan niin avot!!! Päästäisiin sille samalle tasolle siinä kumppanien etsinnässä, kun meilläkin ois se paranneltu versio omasta naamasta...
- tefali
Miltäs se huulipuna, poskipuna, meikkivoide, ripsiväri, puuteri ja kynsilakka näyttikään miehellä....? Sä voit niitä käyttää mies kuule ihan vapaasti mutta kuka kiinnostuu niin se jää nähtäväks :D
- naamarii
tiedä sitten pitäsikö olla kaunis ja rohkea kun komeaksi monesti kehuttu mutta saa vain kiinnostavia katseita naisilta mutta se jää siihen orotetaan vain että menen itse juttusille kun lievästi ujo juttu ei lennä tuosta vaan niin tapaamiset jää vähiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319