Tapasin ihanan Jmiehen jo vuonna 2004. Tapailuja muutama vuodessa ja ainainen ikävä/ odotus joka on jatkunut tähän päivään saakka. Olimme yhteydessä pitkästä aikaa ja hän tunnusti tuntemuksensa minua kohtaan usean vuoden jälkeen. Tapaamme ensi viikolla kahvin merkeissä. Satun vain olemaan suhteessa toisen Jmiehen kanssa tällä hetkellä. Tosin hän käyttäytyy loukkaavasti ja ala- arvoisesti minua kohtaan usein mm. käymällä muissa naisissa. Tiedän tämän 100%: sti. syystä että...no ei väliä, mutta jokatapauksessa, olen niin kiitollinen ja onnellinen kahvihetkistä tämän toisen kanssa jonka kanssa olo on hyvä ja turvallinen. Omatunto soimaa kun olen suhteessa, mutta siitä huolimatta olen päättänyt mennä tapaamaan tätä ihmistä, jota olen rakastanut ja kaivannut päivittäin kaikki nämä vuodet. Pitäkää peukkuja meille!
tosiaankin janottaa
änkyräinen
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066