Tiistaina 17.2 ilmoitettiin että Air Finlandin konkurssin korvauksia aletaan maksamaan matkustajille. Onko todellisuudessa vielä kukaan saanut rahojaan takaisin? Meillä ei ainakaan ole vieläkään maksettu mitään.
Air Finland korvaukset
10
101
Vastaukset
- kreku
Täällä yksi, joka odottaa rahojaan takaisin. Eipä ole kuulunut mitään, mutta tiedotteessa sanottiin, että maaliskuun loppuun mennessä viimeistään pitäisi olla rahat tilillä. Täytyy odotella sinne asti, jos ei ala kuulumaan, niin sitten alan kyselemään.
- Konkkakorvaus
En minunkaan tililleni ollut vielä tullut mitään kun just katsoin, toivottavasti odotus palkitaan pian.
- Hiuhiu
Juu täälläkin odotetaan että koska korvaukset tulee, varmaan niitäkin saa odottaa vielä pari vuotta
- asdfghjkllöä
EI ole minullekkaan tullut rahoja! Kyllä niitten on pakko maksaa tässä kuussa jos niin sanottiinki. Ilmottelen heti tänne jos rahat ilmestyy.
- momoa
JepJep. Kukaan ei oo vielä korvauksia saanut vaikka vajaa kuukausi sitten niiden maksu mukamas aloitettiin. Odotetaan vielä pari vuotta.
- Konkkakorvaus
Jihhuuu! Nyt oli korvaus tullut tilille. 300€ ennakkomaksusta sain 209€, enemmän odotin, mutta hyvä edes näin.
- Muali
Onko kukaan ollut yhteydessä kuluttajavirastoon? Osaavatkohan sieltä sanoa jotain? Itse yritin sinne soittaa mutta en koskaan ketään tavoittanut.
- Muali
Nyt oli tullu tilille, jos ketään kiinnostaa
- kreku
Jep täälä toinen, tilille on tullut :)
- tulijo
Täällä myös! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738