Valheita koko mies täynnä..

J..alku

Täällä siihen törmäsin..asustelee pohjanmaalla 52v mies. Profiilissa kehuu olevansa hyvä mies. Ei oikein kysele naiselta mitään. Sitten tuleeki ilmi jotta pyörittää naisia ja exiään. Taitavasti kyllä salaa senkin. Taitaa asuakin jonkun noiden exiensä kanssa. Lopulta haluaakin vain rahaa naisilta ei muuta. On jotenkin poissaoleva ja kännykkä oli äänettömänä. Kaikki mitä itestään kertoo on valheita täynnä. Ja alkokin maistuu vaikka kertoo ihan muuta itsestään. Tosi nopeaa haluaa jutella puhelimessa ja sen takia kun hänellä on kyllä puhumisenlahjat anettu joilla naisen kyllä saa pauloihinsa. Tuohon mieheen kun lankeaa niin sydän siinä särkyy.

3

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkasama

Kerrotko minkätyypinen ulkonäolta? Ponkasin ittekiin joskus syksyllä tämmöisen tyypin.Voi "vitsi" kuin saisin tuntomerkkejä vähään lisää.
      Mulla oli noin 170 pitkää mies, kiharoita tukassa,

• J..alku

pituus n173-175 vaaleahkot hiukset (värjätyt) tuolla tuo treffeillä etsii kuvan kanssa seuraavaa uhriaan..kertoo että hänet on jätetty, hänellä ollut vain muutama nainen elämässään (tämä kaikki valheita) Jotenkin ei osaa olla paikalla vaan tekee koko ajan jotain (salaa jotain) kaikkia ihme selityksiä kun ei ole aikaa sille uudelle naiselleen (silloin ne exät on sen luona tai joku toinen nainen)

• Suomitäynnä

Huhhuu kaikki 50 miehet sekopäitä. Mulla oli joskus ja nyt mies 52v. ja samat oireet.Lopetin heti. Mun pedolla oli tukka mustaksi värjätyt, muuten olisi harmaa ollut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe