Mikähän tuokin on, kirkkoveneen muotoinen tai ehkä onko se kumivene perämoottorilla ja paljon airoja. Joku varoitusvalo, luulisin. Keskellä huutomerkki, tarkoittaako *****vaaraa vai mitä?
Volvon mittaristossa outo merkkivalo
9
189
Vastaukset
- Amis
Eikun se varottaa kato kuskin älykkyyden äkillisestä laskusta. Meet heti takas koeajolta ja palautat sen auton ja otat oman audin siitä parkkikselta.
- Näinseon
Venehän se, kyseessä on Volvon Ocean Race mallin auto.
- Kalojenelvis
Koskaan ei kannata lukea sitä maailman vähiten luettua kirjaa...
- kultturivallankumous
Jaa Maon pientä punaista? Onhan se totta että Volvo on kiinalainen nykyisin, mutta silti aika jännää että Maon opusta tarvitaan jo varoitusvaloihinkin.
- varmaan
Ripsipiirakan puute kuskilla antura penkissä mittaa palleista tuntumaa!
- Arvataan
Jos "kirkkovene" on pyöreä, minkä yläreunassa pieni suorakulmio, kyseessä on palaneen polttimon varoitusvalo.
- mööö
Mullekkin kaikki merkkivalot on ihan outoja mut ei niistä kannata välittää,aja vaan.
Mä oon kato perus Volvo kuski- stiigidf
ajoikko kuin roi orposonni, koko yön?
- volvisti
Bulb failure /polttimovika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813