Lupaan, aina. Jos pelon takia ohjailet, niin se on turhaa. Pidän kiinni moraalistani.
Mä lupaan olla luottamuksen arvoinen
5
131
Vastaukset
- sydänpalasina
Ihanaa, jos lupaat... En halua ohjailla, mutta toivon että otat huomioon pelkonikin... Rakastan sinua :(
- etniinku
tajunnu et se on vieras ihminen. herranen aika sentään.
- MinunkinSydänPalasina
Rakasta sinä näitä kaikkia tuntemattomia ihmisiä ja pelaile säälittäviä pelejäsi.
Häpeän puolestasi, säälin että olet vajonnut noin alas.
Kauhistun ajatusta miten vähän mikään oikea sulle merkitsee, miten olet valmis kaiken
tuhoamaan ja häpäisemään näillä kamalilla jauhamisillasi kaikille.
- Ensanopahalla
Mutta pidetään tämä palsta erossa näistä hömpötyksistä, oikea luottamus on muuta kuin tämä
pilipali" rakkaus" vieraiden kesken. Tämä on asiapalsta. - avuton.rakastaja
Voiko kukaan auttaa minuu mä on 14v jätkä ja oon rakastunu mutku kaikki mun kamut haukkuu mua kun valitan niille siitä kui ihana ja söpö se on ja sitku se sai tietää että rakastan sitä nii tulee semmone fiilis ettei pysty käymäö kouluu ku pitää vältellä ja ku mein koulus jon huono sisäilma nii välkät pidetää isos aulas ja en pysty olla siel ku tuntuu et se on niin lähel ja alkaa ahistaa ku en oo ikinää rakastuni näin tulisesti :( ja toivottavasti tääl on luottamus kelposia tyyppejä eikä laita mun numeroo mihinkää nii luotan nyt kaikkiin ja laitan sen tänne 358452357036
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106