Aloitin viikko sitten Sertralin 25 mg ja tarkoitus olisi nostaa 50 mg:aan. Lääkäri varoitteli että saattaa tulla vatsavaivoja,mutta onko kellään kokemusta meneekö ne ohi alun jälkeen ?
Minulla siis vatsassa kiertää ja ilmavaivoja ja vessassa täytyy käydä useamman, mutta vatsa ei kuitenkaan löysällä
Sertralin ja vatsanväänteet
6
939
Vastaukset
- Riskit_puntariin
Vatsavaivoja voi tulla ja niiden ohi meneminen on yksilöllistä. Vatsavaivat ovat tosin pienin huolenaiheesi. SSRI-käyttöön liittyvä aivovaurioriski on se tekijä, jota jokaisen käyttöä harkitsevan tulisi tosissaan arvioida ennen aloittamista. Onko tilanne todella niin vaikea, että pysyvän aivovaurion riski jää mietinnässä kakkoseksi.
- Massuvaiva
Ja lääkärin opintoja sinulla oli kuinka monta vuotta takana, kun näytät (luulet) tietäväsi aivovaurioriskeistä ? Äläkä rupea kyseenalaistamaan toisen ihmisen elämän vaikeuksia kun et niistä mitään tiedä.
- Arska87
Taas on näköjään tämä aivovauriojamppa ollut höpöttämässä omiaan. Alussa vitutti kun monta hyvää aloitusta jamppa pilasihan noilla paska puheilla mutta enää en tunne kun sääliä ja huvitusta miten jollain voi olla pienet piirit.käydä päivästä toiseen näillä palstoilla skrivaamassa samoja huttujaan.
- Turpiivaan
Eikä siinä mitään, mutta sit jotkut vielä tuntuvat uskovan tätä pelottelijatyyppiä.
Se varmaan saa jotain kiksejä tuosta trollailustaan.
- Kloppyy
Masennuslääkkeet on huumeita.
Voi voi, täytyypä omakohtaisen kokemukseni takia sanoa nyt, että vatsavaivat on pienimpiä ongelmista, mitä lääkkeestä voi seurata. En tiedä onko kyseessä aivan aivovaurio, mutta pahimmassa tapauksessa parantumaton tila.
Lue tämä ja mieti tosiaan, että kannattaisiko omaa ongelmaa hoitaa jollain toisella konstilla:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13420608
Kohentuvaa vointia! Minulla on vatsavaivoja vielä monta kuukautta lääkkeen lopettamisesta huolimatta! Ja yllä olevasta linkistä sitten selviää kaikki muutkin ongelmat, joista libidon menetys on pahimpia ja tunneköyhyys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187