Sain arktisen apinan habituksen syntymäriesana. Läpikotaisin sitä. Oli hirmuinen viikko joka lauantai saada mut savusaunaan. Aina joillain mukalahjoilla saivat houkuteltua mukaan.
Torpassa ei tietenkään ollut sähköä, ei koko sivukylällä.
Kuitenkin pidin koulunkäynnistä. Mitä hullua! Meista kukaan ei saanut kansakoulun oppiarvoa enempää. Ei varaa moiseen hullutukseen.
SA-Intissäkin viihdyin. Minulla oli metsätöissä hankittua fyysistä kuntoa. Alokaspainoni vain 53 kg. Jotokset olivat neuroottiselle hemmolle helppoja. b-tapauksena pääsin jopa metsätöihin Keski-Lappiin. Loppusodassa kk-ampuja stm.
Juopottelevan elämäni aikana sain raavittua kokoon kuitenkin markat, velkaa tehden lahoavan mökin ostoon. Olen sen pantannut lainan antajalle viimeistä kynnyslistaa myöten.
Aina on tilaa missä liikun. Ehkä puolet ihmisistä mua inhoo, toiset hyväksyy, kunhan pitää välimatkaa. Olen kuitenkin nyt vapaalla jalalla.
Kevät on ollut vaikea alkoholiongelman takia. On iso kynnys lähtä terkkariin kysymään vaihtoehtoa viinankäytölle kun varaa ei viinaan olisi.
Nyt riittää jo paremmin
a-apinamies
1
59
Vastaukset
- a-abe
Ihme on tapahtunut. Ensimmäinen päivä vieroituskuukausista ilman viinaa on takana. En ole absolutisti. Tänäänkin vain yhden ravintola-annoksen otin kun en halunnut tarjotusta kieltäytyä.
Bibolaarinen ja vielä introverttityyppi pääsee murehtimaan omia mokiaan helpommin viinan kanssa kun alko avaa estoja; sitä puhuu mitä ei tarkoittanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259