Hei onko Kemin kaupungilla paikkaa jossa voi harrastaa pienpuutarha viljelyä?
Pienpalsta kasvimaaksi
Multaakynnenalla
2
<50
Vastaukset
Lähetä Kemin kaupungille anomus (tekninen lautakunta) haluamastasi pinta-alahakemuksesta.
Kaupunki vuokraa Siikakankaalla siellä Vähä Ruonanojan vierestä pienviljelytiloja.
Tässä parin vuoden takainen myöntö ja liite anomukseen. Kuten huomaat suomenkielen kirjoitustaidolle ei ole merkitystä lupahakemuksessa. ;)
http://keminwww.kemi.fi/d5web/kokous/20132408-6.HTM (avaa liitteet)
1000 m2 näytti menevän 200€ joten ei kallis?
Sinne vaan ja siellä on monella muullakin, mut enimmäkseen aasialaisilla?- Multaakynnenalla
Kiitos tällä päästään eteenpäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108