AVOTYÖTOIMINTA KAARINA
Kaarinassa järjestetään AVO/Tuettu työllistyminen paljon paremmin kuin Turussa Joten Turun ja Kaarinan päättäjät saisivat tehdä yhteistyötä siinä että Turussa paranettaisiin Avo/Tuettu työllistyminen yhtä hyväksi koska olen itse Turussa Tuetussa työssä ja Turussa se järjestetään huonommin kuin taas Kaarinassa paremmin joten toivoisin Turun ja Kaarinan päättäjiltä yhteistyötä AVO/TUETUN TYÖLLISTYMISEN PARANTAMISEKSI olen tänään ollut vuoden ja juttelin juuri minun siis Turun työhön valmentajan kanssa että se pitäisi hoitaa tasapuolisesti suomen jokaisessa kunnassa kaupungista tai kunnasta riippumatta se on todella epätasa arvossa paikka kunnittain ja jossakin kunten Esim. Laitilassa ei ole edes kunnon AVO/TUETTUTYÖ toimintaa kehitysvammaisille tämä on epä kohta ja huono sellainen
Avotyötoiminta Kaarinan kaupunki
AVOTYÖTOIMINTA KAARINA
https://www.kaarina.fi/perhe_ja_sosiaalipalvelut/vammaistenpalvelut/tikli/fi_FI/avotyotoiminta/
Kaarina järjestetty keh.vam AVO/TUETTUTYÖ PAREMIN
2
126
Vastaukset
- nostan
- okkkkkkkei
.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032