tyttö, 19v, 169cm ja 56kg
bulimia alkoi 3v sitten, tässä oli nyt ½v ns "parantuminen", mutta nyt olen alkanut oksentelemaan taas.
Tänään oksentamisen jälkeen (ei mitenkään erityisen "raju", ihan niin kuin aina ennenkin) huomasin peiliin katsoessa, että silmien ympärille on ilmestynyt reippaasti punaisia pilkkuja. Koskaan ennen ei ole tällaista ollut.
Onko kenelläkään muulla ollut tällaista? meneekö pilkut nopeasti pois? sattuisiko joku jopa tietämään, mistä nämä pilkut johtuu?
punaiset pilkut
5
115
Vastaukset
- minä...w....vaan
Ei oo ollut samaa kokemusta :/ käy lääkärissä?:(
- kulkuripoeka
voi olla että sun silmien ympäriltä on katkennu verisuania. mulla kävi niin että multa katkes verisuani silmästä oksentelun takia. porukat sain uskomaan, että se johtu piilareista.
- pöööö
Joo, pieniä katkenneita verisuoniahan ne on.
Päähän kertyy usein oksennettaessa paineta, silloin voi myös esim. aivoissa verisuoni poksahtaa/revetä.
Yritä lopettaa oksentaminen. <3 - verenpurkauma
Niin ku aiemmat jo totes, niin verenpurkaumilta kuulostaa. On ihan vaarattomia ja katoo itsekseen ajan kanssa. Mullekin tulee noita, varsinkin rajujen oksennusten yhteydessä. Ei syytä huoleen siis!
- tihihihi
kiitos kommenteista. en tosiaan ole oksentanut tämän jälkeen, naama niin hevonvitulla, etten ole viitsinyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076