Gunnar Jansson: "Koko Ahvenanmaan itsehallintojärjestelmä perustuu syrjintään."
Ahvenanmaalla syrjitään
4
176
Vastaukset
- SivistysKohdallaan
Joskus olen kuullut että ahvenanmaan syrjintä on sivistynyttä ja ystävällistä että kannattaa mennä kokeilemaan.
- SyrjitäänköPerusteilla
Kannattaisi tehdä matka Ahvenanmaalle ja kokeilla miltä tuntuu olla syrjittynä olisi sekin uusi kokemus? Luultavasti muita paikkoja on vaikea löytää missä ihmiseen kohdistetaan avointa ja laillistettua syrjintää ja ainoastaan Pohjois-Korea toteuttaa syrjintää kansalaisiaan kohtaan.
Ahvenanmaan syrjintä on eroteltu laillisilla asteikoilla ja niitä toteutetaan ystävällisillä toimenpiteillä. Pohjois-Korea on siinäkin edellä siellä saattaa kansalainen joutua vankilaan jos yrittää esittää muuta mitä johtajat ovat määränneet ja pahemmassa tilassa piestään kuoliaaksi. - pohjalainenkik
hurrien elättäminen on loputtava, ja venäjälle luovutettava Ahvenanmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882