Moi oon menos ylä kouluu syksyl ja mun tyyli on semmone vaihteleva joskus jotai goottii ja joskus jotai ihan päinvastast. Nii en tiiä pitäiskö laittaa jotai erilaist vai iha perus koska ulkonäkö paineet! En oo varma.
ylä-asteen paineet!!
6
81
Vastaukset
- M_urmeli
Mee vaan omalla tyylilläs ja keskari pystyyn jos aletaan mollaamaan. Ihan että tiiät ne on yläkoulu ja ulkonäköpaineet.
- erilainenko
Niin oon tehnykki :D
- Pineeh
Mikä sitten on se ongelma? Pyöhi fledaa, haistata pitkät ja hymyile urpoilijoille. Kukaan ei jaksa vittuilla niille jotka ei yksinkertaisesti välitä. Pysy omana itsenäs ja mee oman fiiliksen mukaan.
- Hei153
Pineeh kirjoitti:
Mikä sitten on se ongelma? Pyöhi fledaa, haistata pitkät ja hymyile urpoilijoille. Kukaan ei jaksa vittuilla niille jotka ei yksinkertaisesti välitä. Pysy omana itsenäs ja mee oman fiiliksen mukaan.
Toisille epäystävällisyys vie Helvettiin. Helvetissä demonit syövät ihmisiä, polttavat tulessa, pistelevät neuloilla ja piikeillä.
- Hei153
Jumala siunatkoon sinua, auttakoon sinua ja suojelkoon sinua kaikessa mitä kohtaat. Amen.
- erilainenko
Kiitti vastauksesta mut toi ei oikeen auta mee saarnaa jumalasta uskovaisille kiitti silti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833