Millä ilveellä noi turvonneet limakalvot/ ontelot saisi auki? räkää ei pahemmin tuu enää ja muu flunssa selätetty mutta nenä ollu täysin turvonnu ja tukossa monta päivää. Oon kokeillu sitä kannua/huuhtelua, höyryhengitystä, hiilidioksiisidia/hengityksen pidättämistä ja sitten ulos nenän kautta, chiliä, eukalyptuspastilleja ja vaikka mitä. Mutta mikään ei tunnu auttavan, huomenna pitäis mennä keittiöön vääntämään safkaa mutta kun ei haista tai maista juuri MITÄÄN. Alan hiljalleen olemaan valmis juoksemaan pärstä edellä seinää päin että ainakin ontelot avautuisi, tähän sekoaa
Miten turvonneet nenäkäytävät auki??
aaaaaarrrrrrgggghhh
2
102
Vastaukset
- yksin222
Duac on hyvä tai joku sumute. Itse käytän avamys sumutetta, mutta se on reseptillä.
- kokemukseni
Saattaa olla kysymyksessä nenäpolyypit, jolloin limakalvot ovat kasvattaneet hyvälaatuista liikaepiteeliä ja se turpoaa. Ainakin lääkärin reseptillä saatu kortisonisuihke auttaa.
En saa apua mitään apteekin suoramönjistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096