Hakukoneista Explorer vaiko Google ?

ExGo

Windowsia käyttöjerjestelmänä kauvan käyttäneenä ja siinä ohessa sitten hakukoneita Explorer- ja Google-selainta. Sähköposteja minulla on molemmissa?
Molemmat selaimet ovat kehittyneet valtavasti. Molemmissa lienee etunsa ja haittansa?

Itselläni on sähköpostiosoitteita molemmissa. Pitkään käytin vain Exploreria/Hotmailia. Sitten aloin tustumaan myös Googleen/Gmailiin. Nyt on sähköposteja molemissa ja käyttöjärjestelmä Win7/ prof/ 64.

En ole pitkään aikaan käyttänyt Exploreria ja sen alaisuudessa em. säköposteja.
Nyt ajattelin ottaa Explorerin käyttöön ja kokeilla. Mitä mieltä olette?

Mitä etuja ja haittoja näete niissä - käytön kannalta? Onko sudenkuoppia - ilmaisu ei ehkä oikea, vai onko sittenkin?

2

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljon_vaihtoehtoja_

No, MS itse varoittaa käyttämästä exploreria aina välillä.. itse en lähtisi valtavirran selaimia käyttämään niiden murtoheikkouden takia. Jos luen tekstimuotoisia syötteitä ilman kuvia, käytän links:iä. Kuvat aukeavat Epiphany:lla tai Sea Monkey:lla.. Välillä esim. link:ssä ei taitto ole ihan kohdallaan, mutta sille saa kyllä ladattua tyylisivun, jonka avulla ruutu näyttää lähes samalta, kuin graafisessa selaimessakin ja toiminta on identtinen. Tosin tuo image2numbers antaa välillä vääriä tuloksia, mutta onneksi tekstit sentään säilyy..

• Kooditin

Internet Explorer ja Google Chrome eivät ole hakukoneita vaan selaimia. Hakukoneita ovat mm. Google-haku, Yahoo ja Bing.

Sähköposti ei sijaitse missään selaimessa, vaan se on verkkopalvelussa. Voit siis käyttää Hotmailia millä tahansa selaimella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe