Miten toimia soittamatta kalliiseen käyttäjätukeen kun on unohtanut salasanan eikä ole antanut opastuksessa mainittua : "jäsentiedoissa ilmoittamaasi osoitteeseen" -osoitetta.
Vai ilmoittamalla vaikka sovitusti kaverin sähköpostiosoitteen???
sähköpostin unohtunut salasana
salasanahukassa
3
170
Vastaukset
- Palautelomake
Palautelomake alareunassa kohdasta PALAUTE.
veloitus alkaa juosta,vaikka ei vastata..2e min.siitä että 24s ei vastaa puh.??sama ongelma mulla..ei nyt sitten pääse sähköpostia lukemaan.
- Unohtunut_salasana
Kohdassa "Usein kysytyt kysymykset" on tähän (toimimaton) vastaus kohdassa "Olen unohtanut salasanani. Mitä teen?". Vanhaan sähköpostiin lähetetään webbiosoite jonka avulla pitäisi perustaa uusi salasana.Tämä ei kuitenkaan toimi useista yrityksistä ja selaimien vaihdoista huolimatta, vaan tulee aina ilmoitus "Lähetyksessä tapahtui virhe." Miten pääsee takaisin emaileihin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897