Minua on kiusattu Growtopia nimisessa verkkopelissa mikä on vähän samanlainen kuin Minecraft. Minulta on huiattu tavaraa ja nimitelty noobiksi. Kaverinikin on huiannut minua monta kertaa. En ole sen jälkeen enää pelannut paljoo Growtopiaa.
Nettikiusaus
30
1835
Vastaukset
- jarhar294
ja sä loukkaannuit tosta ja olit niin tyhmä että ne sai sulta huijattua kamaa...
- mieti_etukäteen
Ootpa ikävä tyyppi. Oletkos kiusaaja? Toi viha voi voimaannuttaa hetken, mut muuten vie aika lailla elämää väärään suuntaan.
- jarhar294
lol :D en ole kiusaaja mutta silti noihin "scammeihin" menee vaan idiootit...
- kiusattu123
No loukkantuisit varmaan itsekin
- Fuckthisshit
Voi vittu ihan varmasti jossain Growtopiassa voi tulla kiusatuksi
- Momsyer406
Growtopia pelis on muutama huijauksen kohde onnesta ma en oo se lol
Hei, kiusattu 123. :)
Nettikiusaaminen on kyllä ikävän yleistä ja aiheuttaa harmia. Kiusaajat eivät välttämättä ymmärrä, miltä huijaaminen ja nimittely tuntuu ja että se tuntuu yhtä pahalta kuin kiusaaminen netin ulkopuolella. Oletko jutellut kaverisi kanssa kiusaamisesta? Kannattaa yrittää puhua kaverisi kanssa asiasta, jos koet että se on jäänyt hiertämään teidän välejä. On hyvä juttu, että olet vähentänyt pelin pelaamista, koska turha sinne on jäädä pahoittamaan mieltään toisten ymmärtämättömyyden takia. Olisiko mahdollista, että etsisit jonkun toisen peliyhteisön, missä olisi parempi yhteishenki pelaajien kesken ja pelaaminen olisi mukavaa? :) Meitä ihmisiä on kaikkialla moneen lähtöön, ja jokainen meistä toimii välillä ajattelemattomasti. Varmasti verkkopeleistä löytyy myös reiluja pelikavereita.
Tsemppiterveisin, Venla ja Hanna Jyvässeudun Saappaasta- kiusattu123
Joo kiitos vinkistä :)
- hiekka_neekeri
mee töihin
- En_pelaa
Se peli taitaa olla rakennettu juurikin niin, että sopii oikein hyvin nolaamisen yrityksiin. En ymmärrä sen suunnittelijoita.
- kiusattujenmursula
Täs on parepmi peli: http://tinyurl.com/uusilaji2015
- Kannattaa123
Lattaappa pixel worlds parin viikon jälkee rupeet tajuu
- rektasin_sut
mun mielest on tosi kiva huiata pikkulapsija mobiilipeleissä oon tahallani tuhonnu niide maat ja ottanu arvotavarat ainaki kymmenelt eri äijält en tiijä koskinks sun maaha mut en oo pahoillani
- Saatana699
Hyvä vaa et tommosii homoi kiusataa, kaikki sen ebolapelin pelaajat pitäis tappaa!!!
- oletarkempi
kiusaajatkin ovat kyseisen pelaajia.. :D ja kuitenkin hän on vähentänyt ellei jopa lopettanut pelin pelaamisen.... eli siis kiusaajat ja kiusattu ovat "growijonneja"
- MiksiNäin
Omastya mielestä en näe miksi sen pelin pelaajia kiusataan. se on peli muikden joukossa jossa koitat haalia mahdollisimman arvokkaat tavarat pelin sisäisillä uhkapeleillä tai investoimalla tuottaviin kohteisiin. Omasta mielestä opettaa vaan kaupankäyntiä ja viisaasti rahojen käyttämisen. Ei ole paras vaihtokauppa peli mutta ei sen takia pitäisi kiusata että pelaa sitä
- BimbonNussija
Lol voi jumalauta XDDDDD
- L0Lidiot
Jokainen Growtopiaa pelanneen pitäs tietää: SE ON PELI EIKÄ NE NÄÄ SUN KASVOJA, TAI OIKEAA NIMEÄ, EIKÄ KUVAA SUSTA, TAI SUN AIVOJEN SISÄLTÖÄ! Voin yhtä hyvin käyttäytyä idoottimaisesti netissä ja ladata viruksia ja sitte tulla itkemään tänne...
Heii:) Tiedän pelin ja olen vahvasti sitä mieltä että kellään ei ole oikeutta huijata sinulta tavaroita tai haukkua. MUTTA voisin sanoa että jos olet jollain tapaa herkkä. EI en ole sitä mitään vastaan.:) Niin voisit olla pelaamatta peliä ja poistaa vaikkapa sen.
- tästäroastaamaaan
Voisimpa huijata olevani täyttänyt juuri 8v ja mennä SuomiTradeen roastaamaan... olen vaan kuullut semmosesta.. vissiin 13-vuotiaat kiusaa nuorempia siellä ja niillä menee tunteisiin jos vetää takasin.. samoin kuin servun owneri. Jos sitä haukutaan pienestikkin niin se bannaa tai sanoo takasin jotain niin naurettavaa.
Mut kiitos kun saan tietää, että mitä se Growtopia pitää sisällään.. :D - Milo123
Tsemppiä, älä välitä! Olen sinun puolellasi pahaa vastaan! Voimia!
- vtuJonnet
Vtu jotai growtopiaa pelaatte...hankkikaa elämä!
- Anonyymi
siis etkö sä tajuu et kaikki saa tykätä mistähaluu. Sulla ei olis pokkaa haukkuu toisii jonneikskoska jonne tarkottaa random tyyppiä :D eli sä sanoit et se on tyyppi hei haloo valoja päälle. Jote fuck thai shit im out :DD.
itke pois
- Anonyymi
Tää on just tätä, että ku nää tyypit haukkuu muita, niin oikeesti nekin on lopettanu ja jotta olis "cooleja" niinku muutki niin haukkuu growtopian pelaajia koska siitä on tullut vähän niinku meemi. Oikeesti ne on 7- vuotiaita paskoja siellä puhelimen ääressä :D älä välitä.
- Anonyymi
No älä, sitku ne pyytää anteeks nii sit ne luulee olevansa ”feimejä” ja siis niinku miks ihmisiä kiusataa kyseisen pelin takia. Joo ymmärrän että kyseessä on growtopia ja se on huono peli, mut ihan oikeesti kaikki saa tykätä mistä haluu mut ei saa tykätä kiusaamisesta. Jote i dont fucking know miks siit kiusataa ilma syyt nyt herätkää ihmiset. Kiitos;)
- Anonyymi
Todella ikävää :((. Mut miks vitussa nää jotka luulevat olevansa ”cooleja” vaikka oikeasti siellä on joku 7vuotias haukkumassa muita homoksi miks vitus se tekee jonkun homoks jos pelaa jotai pelii mikä on huono ymmärrän että growtopia on huono peli mutta älkää nyt muna pystyssä haukkuko hyvät ihmiset :D.
- Anonyymi
Toivoisin että joku 7 vuotias pyytäisi Anteeksi käyttäjältä Kiusattu123:selata ja miettisi mitä nettiin laittaisi :D
- Anonyymi
Minua myös mutta pixel worldissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088