E-pillereiden jälkeinen hiustenlähtö

oivoivoi

Hei,

Kertokaahan kokemuksia e-pillereiden lopetuksen jälkeisestä hiustenlähdöstä. Minulla alkoi sulkasato 2kk lopetuksen jälkeen. Nyt tätä on kestänyt 1-2 kk.. Hiuksia on lähtenyt aikalailla ja poninhännän paksuus ohentunut aikalailla. Ohimon seutu alkavat olla aika paljasta..

Siis tämä on ihan hirveää. Kauanko tätä on odotettavissa? Kauan muilla on kestänyt? Biotiini- ja kalavalmisteet on nyt käytössä.. toivottavasti olisi jotain apua.

5

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko_selitys

Ilmeisesti testosteronitasosi on korkea koska hiuksesi lähtee miestyyppisesti.

• BLOODisLIFE

Multa on lähteny hiuksia monia vuosia ja mun hiuksia on arvosteltu ja kommentoitu ja sanottu lause Kuten eräällä ja sen jälkeen naurettu ja katottu mua ja mulle tuli pakkomielle mun hiuksista ja mä usein koskettelen mun hiuksia ja yritän laittaa niitä paremmin että kukaan ei taas sanois mitään! Kun mä alotin elaastarit ja mä alotin ne mun hemoglobiinin takia niin vittu mun hiukset oli upeet! Oon ollu nyt muutaman vuoden käyttämättä niitä ja hiuksia on taas lähteny ja ostin Priorin shampoon, kun en voi niitä pillereitä niellä, niin katotaan auttaako, oon myös aatellu biotiinia ja foolihappoo... ostin myös hiusklipsin tavoin laitettavat synteettiset pidennykset

• Hiusongelmista

Epäilen, ettei hiustenlähtösi liity mitenkään hormonivalmisteen poisjättämiseen. Hiuksia lähtee normaalistikin noin 50 kappaletta päivässä. Muun muassa stressi ja sairaudet (ihan jo flunssakin) voivat noin puolen vuoden jälkeen näkyä voimakkaampana hiustenlähtönä. Hius on onneksi uusiutuva luonnonvara ja uutta kasvaa tilalle koko ajan. Kiinnitä huomiota siihen, että shampoosi on hajusteeton (mielellään luomulaatuinen) ja ettet käytä liuotinaineita sisältäviä lakkoja ym. muotoilutuotteita, jotka voivat kerääntyä päänahkaan. Liiku runsaasti, jotta verenkierto elimistössäsi pysyy hyvänä. Muista myös nesteytys, eli juo riittävästi vettä. Tämä vaikuttaa lähinnä päänahan ihon kuntoon. Aika selättää ongelmasi, olen siitä varma.

• tiuhtineeeen

onko hiustenlähtösi aloittaja jo loppunut?

• tintittitiit

uppp

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1571
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1529
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      99
      1455
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1387
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1239
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      275
      1158
    8. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      19
      1102
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1041
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1015
    Aihe