Haluisin mennä tyttöystäväni kanssa sukupuolitautitesteihin yhdessä. Molemmat on samaa mieltä että hyvä olis mennä, seksiä ollaan harrastettu paljaalla kuitenkin. Ongelma on se että haluttaisi mennä yhdessä. Mutta ei me kuulemma saada vaikka asutaan vaan 20km toistemme luota, minä kaupungissa, hän pienemmällä kylässä, mutta maakuntaraja menee välissä, elikkäs kuulumme eri sairaanhoitopiireihin. mulla on sellanen käsitys että saa mennä minne vaan testeihin, mutta hän oli soittanut mun paikkakunnan klinikalle josta oli sanottu ettei saa tulla. Miten tää nyt menee oikeesti. ku eiks seksitaudit ole jotakin tartuntatauteja jota pitäisi saada mennä jokapuolella testeihin? yksityiselle ei näin opiskelijoina ole varaa mennä, joten ihan kaupungin versioon mennään. osaako joku auttaa?
minne testeihin? ei saada mennä?
4
83
Vastaukset
- NäinSeVaanMenee
Ensisijaisesti oman kotikunnan arvauskeskukseen, TAI vaihtoehtoisesti oman alueen sairaalassa olevalle sukupuolitautien poliklinikalle. Miksi ihmeessä teidän pitäisi käydä yhdessä siellä? Kyllähän nyt aikuinen ihminen osaa itsekin sukupuolitautitesteissä käydä.. ja vastaukset saatte jokatapauksessa vain itselle, ei ne mitään kimppatestejä ja vastauksia ole.
- concut
Koska mun nainen on sitä mieltä että hävettää mennä testeihin, joten se ei haluaisi mennä yksin kun kuulemma sillon saa huoran maineen. En oikeen ymmärtänyt tätä asiaa, vaikka asiasta keskusteltiin paljon. Siksi haluttaisi mennä samaan paikkaan….
- daskdasdksdkl
Jahas, kyse on siis varsin vanhoillisesta (lestadiolaisesta?) ympäristöstä, tuo ei kuule tuosta muuksi muutu, vaikka kävisitte missä. Voithan toki mennä seuraksi sille tyttikselle, jos ja kun se joskus saa sen aikansa varattua, veikkaan tosin tuon olevan vain pelkkä veruke vältellä koko testeihin menoa... toki jokainen saa itse päättää käykö testeissä vai ei ja verukkeita löytyy aina.
- purkkipissa
Käytännössä menette laboratoriaan ja pissaatte vessassa purkkiin. Kukaan ei tiedä ulkopuolinen ei tiedä antaako virtsanäytteen virtsatietulehduksen vuoksi vai sukupuolitautien testiä varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748