Lehtitietojen mukaan Staputlerin rakastajatar, Alina, on saanut tytön Sveitsissä yksityissairaalassa. Sairaalan tiedottajan mukaan lapsi on perinyt tasaisesti molempien vanhempien kasvonpiirteitä, joten tulos on mielenkiintoinen. Karjala taidetaan saada pian takaisin, sillä Staputlerin aika menee kohta vaipanvaihdossa.
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2015031319352877_fd.shtml
Vladina Putler, tyylikäs neito?
3
<50
Vastaukset
- hahahahah
Lapsesta tulee samanlainen pieni käppänä kuin isänsäkin.
- Bror-Erik
Onnea vanhemmille.Lapsi on aina uusi tähti tähän maailmaan :) Vot!
- SeAvarakatseinen
Bror-Erik kirjoitti:
Onnea vanhemmille.Lapsi on aina uusi tähti tähän maailmaan :) Vot!
Arveletko tämän "uuden tähden# = punatähti? .... vaikuttavan myönteisesti Karjalan ja muiden Suomelta RYÖSTETTYJEN alueiden palauttamiseen?
Kulmakarvoista päätellen tuo pyöreäposkinen pullero äiti-Alina on paska-Breznevin siittämä.
Jopa on uudella "punatähdellä" upeat sukujuuret. Äidinisä PAS-KA ja Isä ROISTO!
Vl.Putinia varmaa pikkuisen pikkuinen vee...tuttaa kun SE ei ollutkaan poika!
Miten tämä pohjoiskorealainen malli sosialismin sankarin kruununperimysjärjestelmästä nyt toimii, kun Putinin sinkoamista siemenistä syntyy vain tyttöjä?
No vielä ehtii yrittää; uutta itämään ... ! Johan tuo Isäpappa onkin leikkimielisesti nimetty keisari Putiniksi.
Joko keisarilliseen perheeseen on soluttautunut uusi Ras-Putiini ?
Sinulla sisäpiirin tietoa .... veli,?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244