Miten avioerosta selviää ilman ulkopuolista tukiverkostoa? En pysty kertomaan kaikista ongelmistamme avioliitossa, koska niitä oli. Minä myönnän ensimmäisenä omat virheeni, kumpa toisetkin osaisivat tehdä samoin. Monen vuoden liitto kaatui, meillä on kaksi pientä alaikäistä lasta. Lapset jäivät äidilleen asumaan. Ikävöin lapsiani ja tuntuu siltä että elämältä meni pohja.Olen aina tehnyt kaikkien mieliksi ja ottanut muut asioissa ennen kuin itseni. Minua on "potkittu päähän" henkisesti todella rajusti.Olen ottanut joistakin asioista selvää, mutta muutama asia on jäänyt epäselväksi. Näihin tarvitsen tiedän apuanne. Ensinnäkin miten, jos toinen osapuoli/suku mustamaalaa minua lapsilleni, mitä teen?,
Miten masennus,jos tulee vaikuttaa asioihin/ päättäjiin?, Olen muuttanut aikoinaan vaimon perässä itseni ja kirjani tänne paikkakunnalle, voiko toinen osapuoli/suku muuttaa minut takaisin omalle kotiseudulleni, ilman lupaa; kuinka helppoa on nykyään äidin saada ykin huoltajuus?, Jos riita-asiat menevät käräjille asti, vaikuttaako ne isän oikeuksiin mitenkään?
Kiitos teille kaikille vastauksista. Olen hyvä isä lapsilleni ja haluan pysyä heidän elämässään. Heillä ei ole kun yksi oikea isä, sitä minulta ei kukaan ikinä ota pois.
avioero/miten selviän
isänikävä
1
111
Vastaukset
- avoeronnut
Kai sä laitoit tän kysymyksen myös tonne avioero-aiheisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337