onko ketä lähdössä kyseiselle matkalle?itse lähdössä ensimmäistä kertaa ja pelkät lennot,mistä kannattais hakea edullista,mutta kuitenkin viihtyisää hotellia kohtu matkan sisällä keskustasta ja muitakin neuvoja ottaisin vastaan ihan mielenkiinnolla!!
thaimaan lähtö oulusta bhukettiin 17.3.15
4
245
Vastaukset
- iloistalientäKURKKUUN
Oululaisittain, kaikeen vastataan, tuukkonää Ouluustaa, ookkonää pölijää
Luettelo lennolle lähtijöistä on tuitui:lla luultavasti tierossa. Hotellia löytyy joka kylästä, njaa, Bhuketin saarta toki en tunne. - Gospodin1
Olen menos kaa Oulusta Phukettiin, tarkemmin Patongille. Mennään samalla taxilla, kerätään kööri ni tulee halvemmax.
Booking.com o hyvä keino etsii hotelleja. Google jeesaa kaa ... - lähetäänjo
Mä :) minä tosin otin suoran jatkon bangkokiin jossa vietän ensimmäisen viikon! Sitten toisen viikon takas phuketiin! Eiköhän siellä guesthouseja ole pilvin pimein! :)
- battaijalle
kyllä toi kimppa taxi kuulostaa ihan ok.yritän tässä nyt kuummeisesti ettiä jotain majoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813