Minkälainen teillä. Mulla ku menin talleille kokeilu tunnille ekan kerran 12 v ja oli hankala pitää ravissa ite ku piti ohjata samalla sille et se meni isoa ympyrää.
Eka ratsastuskokemus
3
<50
Vastaukset
- Humma17v
Kerran 17v ikäisenä pari tuntia. Mieleen jäänyt, että alaselkä reissun jälkeen aivan kipeänä!
Ei ravia kentällä, vaan rauhallista käyntiä maastossa... metsässä, ojan vartta ja yli, vähän onneksi polkuakin. Ohjata ei pahammin tarvinnut, kun hevonen seurasi edellä menevää. Minulle ensikertalaisena ilmeisesti annettiin sellainen "itseohjautuva" rauhallinen yksilö ;) - näähpyläääääääää
Oisko ollu joskus kaks kolme vuotiaana kun äiti on vienyt tallille talutukseen samaan aikaan kun ratsastaa ite.
- WhereareyouMarenki
Kaveri kanssa oltiin läheisellä omakotiyksityistallilla, jossa oli suokki nimeltään Marenki, joka ei ollut aivan helpoimmasta päästä. Kaveri talutyi ja minä istuin selkään. Pari kierrosta pihalla ja siinä se oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833