Haluaisin jutella ja tutustua bi naisiin. Olen 37 vuotias. Tulkaa rohkeasti juttelee ja kertokaa sähköposti osoitteenne niin kirjoitellaan. Jään odottamaan vastauksia!
Löytyiskö ystäviä bi naisista
15
144
Vastaukset
Eikö löydy ketään ystävää juttelemaan?
- vaanminä
Onko täysin mahdoton ajatus kirjoitella 10 vuotta vanhemman naisen kanssa, joka tykkää naisista vaan.
- vaanminä
pulla6@hotmail.fi
Eikö kukaan halua tutustua mukavaan naiseen?
- 10plus14
Minä haluaisin :) Olen samanikäinen kuin sinä. Kerropa sähköpostiosoitteesi niin laitan viestiä ;)
- 10plus14
Postia laitettu :)
- Hei135
Haureus vie Helvettiin. Joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa sairauksia.
- Hei135
Itse olen täysluuseri, nolla olen. Täystyperys olen. Mutta tiedän totuuden. Totuus on Kristus ja Häneen uskova pelastuu.
- sinkkunainen1
Täällä on vähän vanhempi nainen kun sinä. sähköpostioite on retukatti@hotmail.com
Nostetaanpas tämä jos löytyisi ystäviä.
Löytyykö vielä ystäviä naisista?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295