Olen kuullut, että Kunto-Mekan tilat ovat ensiluokkaiset. Olen myös kuullut, että kanavat voimaharjoittelua lisääviin aineisiin ovat "sujuvat". Eli tuloksia syntyy ja ne myös näkyy. Pitääkö huhu paikkaansa?
Kuusankosken Kunto-Mekka
16
1554
Vastaukset
- Punttispede
En ole kuullut voimaharjoittelua lisäävistä aineista ennen, pakottavatko ne käymään salilla useammin?
- Pilkanmaa
Eivät pakota, mutta tuottavat tuloksia. Mitä siitä voi päätellä?
- Ylätalja
Jari Lindström on ollut Kuusankosken Kunto-Mekan osakas. Luulen, että myös hän haluaa terveet toimintaperiaatteet voimaharjoitteluun.
- VesaPetteri
Nimimerkkien takana kyselevät ja huutelevat ovat tervetulleita keskustelemaan asiasta ihan omalla nimellään ja kasvoillaan. Tällaiset löpinät ja pöpinät saavat elää ihan omaa elämäänsä.
- Komppaan
Komppaan.
- Kivaksi
Tiedän erään kuusankoskelaisen kaverin, joka käytti mömmöjä. Ääni alkoi muistuttaa Neiti Aikaa ja kuuleman mukaan lapsettomuus iski kiveksiin.
- Normetam
Mistä ihmeestä niitä mömmöjä kulkeutuu Kouvolan seudulle? Tuovatko tiiaiset tullessaan?
- aloittavahaiusmies
Onko nykyaikaiset laitteet?
- Persua
On nykyaikaiset laitteet ja Lindström hankkii niitä lisää, jos tarvitaan.
- Jkkhhyuioopl
Jo se että Lindström omistaa paikan riittää boikottiin.
- exroinaaja
ettekö pikku kuusaan paskahousut ole vielä kokeilleet mennä treenaamaan kuusaan saleillle ja siellä sitten on tilaisuus aukoa pientä päätä ja saada turpaan kunnolla?
kokemus opettaisi! - kuusaankovinex
ettekö pikku kuusaan paskahousut ole vielä kokeilleet mennä treenaamaan kuusaan saleillle ja siellä sitten on tilaisuus aukoa pientä päätä ja saada turpaan kunnolla?
kokemus opettaisi!- kuntomekkaonkohyvä
Onko miten hintava sali? Onko sullakin mömmöjen takia sellanen kiekuva kimeä ääni?
- totuudentorvi6
kiekuva ääni on niillä kateellisilla pikkupojilla joiden kannattaisi kokeillakin mömmöjä ja opetella syömään kunnolla niin saattaisivat joskus saada naistakin..
- hullunpirjonhameenalla
saa sitä naista mutta kaikille ei käy kuka vaan
- ainaon
parhaat varattuja ja naimisissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005