Miten olisi halvinta lentää Suomesta Singaporeen? Kannattaako varata suora lento Helsinistä Singaporeen vai olisiko olemassa jonkinlainen vaihtoehtoinen reitti jonka avulla säästää selvää rahaa? Matkaan tarkoitus lähteä ÄKKIÄ. :D
Halvin tapa päästä Suomesta Singaporeen
4
994
Vastaukset
- poislentänyt
Polkupyörä taitaa olla halvin kulkupeli, vie tosin melkoisesti aikaa mutta samallahan näkee muitakin maita matkan varrella. Lentokoneista suosittelisin suoraa reittiä lentävää konetta, koska se on myös nopein ja pääsee heti rytmiin kun lentää Finnarin siivin yölennolla mennen-tullen.
- slingsling
Momondo.fi löytää lennot eri hinnoilla ja variaatioilla. Tosin jos äkkiä pitää lähteä, niin lippujen hinnat saattaapi olla normia korkeammat.
- mabuhay
Finnairin suoratlennot ovat paras tapa matkustaa Singaporeen.Nytkin on tarjouksessa 649 euroa.Varmaan saa reilut satasen halvemmalla,mutta säästyvät rahaa kuluu helposti välilaskukentillä.
- Simpsukka
Samaa miltä Mabuhayn kanssa. Suora lento Finskillä paras vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997710- 1075557
- 2664758
- 494723
- 723466
- 502788
- 582477
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222428Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254