Onko teille koulussa kerrottu ettei todisteita jumalasta, eikä jeesuksesta ole? Onko kukaan opetteja kertonut tälläistä totuutta?
Miten on, onko kerrottu?
3
52
Vastaukset
- MukavaAteisti
Katsos kun uskovat eivät tarvitse tuonlaisia todisteita. He ovat itse kokeneet jonkin sortin valaistumisen tai uskovat muuten vain ilman todisteita. Ateistit taas eivät todisteita tarvitse koska tietävät että jumalia ei ole. Mitäpä jos annat jokaisen uskoa mihin haluavat?
- Piku-Opiskelija
Papit häiritsee koulupäiviämme. Haluaisivat meidät ripariin. Minun mielestä pappien toiminta on törkeetä. Kukaan ihmisarvoinen olio ei toimi noin törkeästi kuin pappi.
Hei,
Toivottavasti opettajat ovat muistaneet kertoa että Jeesuksesta löytyy muitakin historiallisia viitteitä ja lähteitä kuin mitä Raamatussa on. Että kyllä hän on ihan oikea historiallinen henkilö ollut.
Harmi jos papisto häiritsee teidän koulunkäyntiänne:) Tuskin sen tään niin paljon siellä seurakunnan puolesta käydään että se häiritsisi.
Rippikouluun voi tulla vasta sinä vuonna kun täyttää 15-v. Se koskettaa siis 8-luokkalaisia pääasiassa. Eikä sinne todellakaan ole pakko tulla, vapaaehtoisesti mielellään.
Kaisa-pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269