Olen äärettömän onnellinen etten ole enemmän ahdistunut. Ja etten psykoosissa kuitenkaan vaan pelkästään sairaan ahdistunut.
Olen todella onnellinen!
4
120
Vastaukset
- hulluna_meripihkaan
Sinulla on näkemystä hyrrähäärä.
Saan joskus huikeit euforioita. Ei päätä ei häntää onnenauvossa. Tiedän kuitenkin, ettei ne juur puoltatuntii kaummin kestä.
Euforioilla on kai sama merkitys kuin huikeilla unitapahtumillakin. Mitä syvemmällä kusialtaassa käyt, mutta rämmit kuiville, sitä huikeimpii unii näet. Tulee toi piilotajuinen kompensiojuttu mieleen.
Olisko noilla viimeyön revontulilla ollut vaikutuksia ihan mahdottomiin viimeyön uninäytelmiin.
Opium-pöllyssä näin vielä mahtavampia unii joskus.Kiitos. Kommenttisi on mieltä nostava. Oikeesti. En saa unta. Valvon. On aamu keelo 6.22. Yö meni ollessa ja nauttiessa mielettömän makeasta kurjuudesta.
Jos haluat joskus jutella vaikka s-postilla, kerro. Ei muuta.
soita! sovit hyvin kuvioihin.mullekin maistuu opium.
Ei täällä saa antaa puh-elin numeroita. Eihän? Vaikka olisikin epätoivoinen. Huomasin että ulkona on jo valoisaa. Kello on nyt 6.37. Sunnuntai aamu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 691230
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12861- 34836