Yritin äkkiä katsottuna selata tätä palstaa, mutta ei oikeen Uttern;sta löytynyt keskustelua, ruotsalainen valmistaja, pitäisi olla laadukas, niin kuin kaikki ruotsalaiset merkit. Sellaista yli 6 metristä mielessä, olenko ymmärtänyt, että kuuluu luokkaan mm. Yamarin? Kokemuksia eri vaihtoehdoista (malleista).
Uttern veneet kokemuksia
8
4575
Vastaukset
- UtterNmyosTaalla
Yamarin luokkaan määrittäminen halventaa Utternin. ON selvästi parempaa. Erittäin merikelpoisia ja järkevästi suunniteltuja. Jos vain lompsa kestää niin Uttern tai boston whaler.
http://www.nettivene.com/moottorivene/boston-whaler/585937
http://www.nettivene.com/moottorivene/uttern/586067 - Ei_oo_kyhnyä
Uttern ihan ok vene, mercruiserin 1.7 ihmedieselillä menee todella pienellä kulutuksella, kelissä samaa luokkaa kun Yamarin vastaavat. Jos parasta haluaa ni sitten kyllä toi Boston Whaler ehdoton ykkönen, kerran uudehkon Outragen kyydissä istuneena kunnon kelissä niin kyllä siinä oli suomi pojalla ihmettelimistä kuinka hienosti vene voi mennä, heti ostaisin jos olis tarpeeksi kyhnyä!
- Anonyymi
Mulla ollu 4v ja ei tee mitään.
- 23523
Oispa rahaa tollaseen merten mersuun kuin uttern. Köyhänä joutuu tyytymään kotimaiseen paskaan..
- AnuSaukkonen
Jospa tänää tulis eurolotosta jotain niin pääsis kesäl ajelee saukol!
- BrunswickEMEA
Uttern on Quicksilveri eikä muuta. Brunswick valmistaa eri tarralla liukuhihnalta nopeasti väsättyjä malleja. Seurauksena on ollut että uuden arvo, oli sitten Quicksilver Uttern Bayliner Ryds, tippuu kuin ankkuri pohjaan.
- saukkolaatua
Selaileppa myynnissä olevia utterneja, ei todellakaan ole mitään alennuskamaa kuten esim terhit ja muut paskaveneet.
- faktatietoaveneilijoille
Uttern=EPOX, ei ruiskulaminoitua paskaa kuten yamarinit ja muut halppikset ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738