Valtionyhtiö rikastuttaa suomalaista työnantajakulttuuria.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015031919388345_uu.shtml
Finnairilla orjia
7
106
Vastaukset
- Trashair
Kohta Finnaiuskovaiset ovat puolustelemassa.
- Plussakorttilainen
Finnairi ei ole eettinen valinta, ei suomalaista suosivan, ei edullinen, ei palveleva. Mikäköhän on Finnairin strategian keihäänkärki? Kenen kannattaa matkustaa Finnairilla?
- suojatyöpaikkano1
Finnair tarjoaa suojatyöpaikan johtajana lahjattomille poliitikkojen kavereille jotka eivät muualla pärjäisi. Pitäähän niillekin raukoille joku paikka osoittaa. Yleisesti tiedossa on että Finnair CV:ssä on todellinen no no jokaiselle työnantajalle. Finnairissa on oma johtaja selvittämään sitä onko johtokunnan vessassa riittävästi paperia.
- mjyfvcxd
minun ainakin.569 egee suora lento bkk.ei muut pystyneet.paskanjauhantaa nämä sivut.torvelot kun eivät ole koskaan lentäneet,sitten ollaan niin niin.....
- 2plus
Tuo Finnairin orjatyökeskustelu ei ole mitenkään uutta, Johanna Juntunen kumppaneineen on toistellut tuota jo ainakin pari vuotta.
- Hui_kauhistus
Mutta totta se on. Minä en halua kannattaa valtionyhtiötä joka käyttää ulkomaista orjatyövoimaa hyväkseen ja käy siten myös ihmiskauppaa.
- Tessithiiteen
Suurempi ongelma on laiskoille suomalaisille kahvinkaatajille maksettava liikakorvaus pienestä työpanoksesta yhtiön ja asikaiden hyväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319