Auto tai polkupyörä? Asian ratkaisee se istuuko pyöräilijä satulan päällä tai onko jalat maassa.
http://goo.gl/bnr5jg'
Jos pyöräilijä nopeasti hyppää satulasta pois on auton lähes mahdoton väistää pyörää-
Kumpi väistää???
6
<50
Vastaukset
- 2dayNews
"tai onko jalat maassa."
On eri asia onko samalla tai eri puolella pyörää. Satulassa istuminen tai ei ei ratkaise. - OutOfOrder
Tässähän jutussa ei ollut mitään uutta, todistaa vaan että osa on "ulkona" säännöistä istu sitten satulassa tai penkillä...
Ratkaiseva on ajatko tai talutatko pyörää. On käytännössä sama kun auto tulee kolmion takaa ajetaanko sitä tai työnnetäänkö sitä. Laki on yhtä hullu tyhmä molemmissa tapauksissa
- on_se_pelle
Mutta palstapelle "autoilija" arto on yhtä hullu ja tyhmä kaikissa tapauksissa.
- gdsfgssa
"Jos pyöräilijä nopeasti hyppää satulasta pois on auton lähes mahdoton väistää pyörää-"
Ei se poishyppääminen niin nopeasti tapahdu. Tai kuskilla on sitten todella hitaat refleksit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294