Eli siis olen -01 tyttö, iloinen ja puhelias,aika rauhallinen,mut myös välillä vilkas ja tämmönen☺️Mulla on mieles yks poika,jonka oon yllättänyt usein tuijottamasta mua. Oon sille ystävällinen ja oma itteni,mut se vaan tuijottaa ja välillä hymyilee takasin. Mitä te ajattelette kun tuijotatte tyttöö useesti saman päivän aikana?
Pojat auttakaa!
6
124
Vastaukset
- viesker
Tee aloite,poika ei selvästikkään uskalla tulla juttelee kanssasi.Mee juttelee hänelle jostain ja kysy sitten hetken päästä vaikka haluaisiko hän lähtee kanssasi viikonloppuna leffaan kanssasi jos vielä oot kiinnostunu.Tsemppii teille!
- Epätoivoinentyttö
Täytyy koittaa jutella sille:)
- DjFlavor
No kun mun tyttöystävä teki "aloitteen" se tuli jutteleen faces ja sit parin päivän jälkeen mentiin ulos ja sit se vaan lähti joten mee puhuu sille faces et voi menettää mitään ja mä ja mun tyttöystävä ollaan hyvä esimerkki siitä. :)
- 123213343
Pyydä jostai sen numero ja alota viesil ni se ei tunnu nii nololta
Mä vaa tuijotan ja toivon et olisin parempi, et se huomais mut ja et se tuntis jotai mua kohtaa.
- eisetykkääsustahähää
Oot nolo, hanki elämä niin joku voi oikeesti kiinostua susta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309