Kellään vastaavaa ihottumaa kaulassa? (Kuva)

Hävettää

http://aijaa.com/2OYQuA On ollut monta kuukautta, ilmestyi yhtäkkiä yön aikana. Mitään poikkeavaa ei ole tapahtunut, paitsi koira tullut talouteen. En kuitenkaan ikinä ole koirasta saanut allergista reaktiota. Terveyskeskuslääkäri määräsi sienilääkkeen, vaikka ei kuulema "tyypilliseltä" sieneltä edes näytä. Korvatulehduksen yhteydessä tuli käytyä taas tk:ssa ja eri lääkäri ihmetteli ohi mennen että miksi sienilääke määrätty ja kuka määräsi, mutta ei sanonut muuta. Mitähän voisi olla?

3

2559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BLOODisLIFE

Onko ollut kutinaa? Onko siitä tullu jotain visvaa, kudosnesteitä? Onko se alue kasvanut? Saitko sen nyt keväällä?

• BLOODisLIFE

Lääkäri epäili että on sieni niin eikö sulta otettu mitään sieniviljelyä?

• Hautaanjoutuu

Minulla on samanlainen toisessa pohkeessa ja toiseenkin tulossa. Punottaa, iho paksumpi. Kävin otattamassa näytepalan, lupasivat tuloksen 2 viikossa. 2 kk jälkeen tuli ilmoitus, että verisuoniluomi jonka ympäriltä iho paksuntunut, ei aihetta mihinkään. Luomea ei tuossa kyllä ole koskaan ollutkaan...
      Oma diagnoosi: Istunut liikaa tietokoneella jalat ristissä. Toinen jalka painanut liian pitkään yhteen kohtaan ja siitä syystä tullut joku ihon rasitusvamma. Olen jo 70 , joten tuskin tuosta syystä ennen aikojani kuolen. Koepalan otatin lähinnä ihosyövän poissulkemiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2922
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1508
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe