Hei!Olen 19-vuotias nuori nainen turun liepeiltä.Asun tällä hetkellä yksin pienen koiran kanssa.Haluaisin muuttaa turkuun mukavan,hauskan ja luotettavan tytön/naisen kanssa josta voisi toivottavasti tulla minulle myös hyvä ystävä :).
Olen todella sosiaalinen,humoristinen,enkä ota elämää liian vakavasti.Olen avoin ja rehellinen enkä häpeile turhia,olen myös spontaani.Näistä piirteistä huolimatta olen kuitenkin vastuuntuntoinen. Pidän liikunnasta,musiikista,shoppailemisesta,syvällisistä keskusteluista...
Olen elämässäni käännekohdassa ja tämä tuntuu hyvältä ajalta saada uusia kokemuksia ja tutustua uuteen ihmiseen.Minulla juttua riittäisi vaikka kuinka paljon joten jos kiinnostuit niin mulle voi laittaa sähköpostia JASMINCAROLINA.RANTANEN@GMAIL.COM niin voidaan jutella lisää :)
Kämppistä Turkuun:)
1
168
Vastaukset
- Suvikristiina
Moikka! Olen toiselta paikkakunnalta tuleva 16-vuotias lukion aloittava pirteä, positiivinen ja puhelias tyttö. Ikäisekseni olen verrattaen itsenäinen ja vastuuntuntoinen. Etsin luotettavaa naista/tyttöä jonka kanssa voisin vuokrata (200 - 350 € per nuppi) asunnon Turun keskustan lähistöltä (max 5 km keskustasta) nyt syksystä eteenpäin ainakin vuodeksi. Olisi joku kenelle kertoa päivän kuulumiset ja vuokrakin puolittuisi. Pidän itse siisteydestä mutten nipota turhia. En harrasta tupakkaa tai alkoholia, mutta minulle on ok jos sinä harrastat asiallisesti. Lemmikitkin ovat puolestani ok. Jos et ole vielä löytänyt itsellesi kämppistä ota yhteyttä: jalonen.suvi@gmail.com niin keskustellaan lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e792478- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä221407Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180