Moi. Haluaisin aloittaa ratsastuksen tosi kovasti mutta meidän perheessä raha tiukalla ja aina kun kysyn asiasta äiti sanoo vihaisesti joo joo... Ärsyttävää!
MITÄ TEHDÄ?
8
56
Vastaukset
- tallityttö
Jos lähellä olisi jokin talli, niin voisit vaikka kysyä että saisitko ratsastustunteja tallitöitä vastaan?
- aloitin.itse.näin
Kannattaa puhua asiasta vakavasti vanhempien kanssa ja kysyä onko mahdollista säästää rahaa jollain keinoilla. Jos kerrot kuinka tärkeää Se sinulle on, ja pyytäisit lupaa ratsastuksen aloittamiseen esim.ensi syksystä tai talvesta lähtien siten että siihen mennessä rahaa olisi jo saatu kerättyä. :)
- ärsyttäääää
Kiitos vastauksestasi. Puhuin äidille ja keksi sitten myydä meidän vanhat pyörät. Nyt vaan odottelemaan ostajaa. :)
- ewrwerrewr
Liikkuisitte enemmän niillä vanhoilla pyörillä niin ei kuluisi rahaa auton polttoaineisiin tai busseihin tms. Ei taida vanhoista pyöristä saada niin paljon rahaa että se riittäisi hevosharrastuksiin. Sossusta saa rahaa.
- epäammattilainen
Muuten... Ainakaan pks. Tallitöitä vastaan saadut tunnit ei varmaan ole mahdollisia. Henkilökunta kun on erikseen sitä varten, ja vakioratsastajat auttavat...
- liibalaabaaa
Epäammattilainen/ tiedätkö sanaa yksityistalli sellaisiakin on! Moni ihminen opettaa ratsastusta kunhan autat tallitöissä!
- epäammattilainen
Juu... Kyseessä on kuitenkin henkilö joka haluaa ALOITTAA ratsastuksen, joka tarkoittaa ettei kokemusta hevosista ole ainakaan kovin paljoa... Siksi ratsastuskouluopetus olisi järkevämpi tapa aloittaa harrastus. Riippuu tietty henkilöstä, asuinseudusta, iästä ja talleista... ;)
- Tallityttö
Koittakaa myydä jotain turhaa tavaraa vaikka netissä. Tai sinä voisit auttaa naapureita kotitalous jutuissa ja saada siitä rahaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748