Haemme Au pairia(live-in) Kyprokselle kesäkuusta alkaen vähintään 6kk ajaksi, mielellään pidemmäksi ajaksi.
Asumme Pafoksessa, tarkemmin Kissonergan alueella. Tällä hetkellä asumme tilavassa Villassa jossa 3 makuuhuonetta, 3 kylpyhuonetta, uima allas, merinäköala jne.
Toimenkuva olisi huolehtia meidän, tällä hetkellä 2kk pikku Andreaksesta. Olen itse 37v. suomalainen web-graafinen sunnittelija ja vaimoni Slovakialainen 31v. laki alan ammattilainen. Etsimme kokenutta lapsen hoitajaa jolla mielellään hyvä englannin kielen taito, koska puhumme sitä keskenään vaimoni kanssa. Lapselle kuitenkin tulisi jutella suomeksi.
Jos sinulla on kiinnostusta kuulla enemmän, ota yhteyttä ja kerro vähän itsestäsi.
sähköposti yuccarichard@yuccarichard.com
Haemme Au pairia Kyprokselle
yuccarichard
1
70
Vastaukset
- kiinnostaaminua
Saako kysyä että mitä teette/miksi olette Kyproksella, kauanko olette siellä asuneet ja kauanko tulette asumaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086