Käytetään broidin kanssa samaa pöytäkonetta, minä W7:lla ja hän Linux Mintillä; sisään mennään siis Grupin kautta. Mintillä näkee kyllä kaikki W:n osion tiedostot. Pystyisikö broidi Mintin kautta urkkimaan selville salasanani W:n rekisteristä? En usko, että näin oikeasti tapahtuisi, mutta haluanpahan tietää.
Salasanat turvassa?
5
54
Vastaukset
Kyllä pystyisi, jos osaisi ja haluaisi. Ei mikään käyttöjärjestelmä ole turvassa urkinnalta, jos itse koneeseen pääsee fyysisesti käsiksi. Joko käyttäjä- ja välimuistitiedostojen tai koko levyosion vahva salaus on ainoa keino pitää uteliaat tällöinkin tietämättöminä omista salaisuuksista.
- hgbvv
Mintillä kuten muillakin Linuxin käyttöjärjestelmillä pääsee kirjautumattakin Windowsin sisään, mutta ei päinvastoin.
Se onnistuu myös kahden erillisen kiintolevyn koneissa.- jjepjep
Jep
Itsellä on kahden erillisen kiintolevyn kone, toisessa Win7, ja toisessa Mint 17.1.
Mintillä voin vapaasti suhailla naapuri Win 7:n sisään.
- gbvc
Hip hip hurraa!
Mint-palstakin alkoi taas toiminaan...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269