K-Supermarket Yliveto

ParastaNyt

Miten mielestänne K-Supermarket Ylivedon kauppias Jouni Monto on pärjännyt kun vertaa Mauri Penttiseen. Aika hiljaisuudessa kauppias vaihdos tapahtui. En ole hetkeen käynyt tuolla kun asun kauempana.

11

1595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prisma123

Järkyttävän kallis kauppa..

• Tiksi123

Kallis kallis kallis,kuten KAIKKI K:t !!!!!

• ArttuSakari

Jounin kaupassa ovat hedelmät ja vihannekset nykyään kalliita ja huonolaatuisia. Ei auttanut Jounin kikka vähentää valaistusta sillä osastolla. Lisäksi tavaroiden sioittelu on epäonnistunut. Onneksi lihatiskiin ei olla puututtu, kalatiski kaipaisi tuoreempia kaloja , ei viikon vanhoja lohia tiskiin.

• Tsemppiä_kuitenkin

Valitettavan usein olen joutunut pettymään HeVi -osaston valikoimaan; salaatit ovat nahjistuneita, irtoperunat ovat sisältä mustia, sipulit ovat läpimätiä. Salaattibaarin tomaatit olivat sen näköisiä, että biojäteastia olisi ollut niille oikea paikka (=yön, tai pari seisseitä, pinnalta kuivuneita, yöks!). Leipähyllyt ovat tyhjiä, kun käyt ostoksilla klo 18 paikkeilla. Jonkinlainen ryhtiliike olisi siis suotavaa, mikäli kauppias haluaa säilyttää vakioasiakkaansa.

• Anonyymi

Mainio kauppa. Kiva henkilökunta ☺️😙

• Anonyymi

Moi Jone

• Anonyymi

Joo eipä ollut :D Osa henkilökunnasta niin töykeää, ettei osaa edes asiakasta tervehtiä kassalla, saatika kertoa ostosten yhteissummaa. Kyseessä kuitenkin työ, johon kuka tahansa kykenee, siksi tällaisten alisuoriutujien palkkaamista on hieman vaikea ymmärtää.

Kuten aiemmin ketjussa onkin mainittu, kasvikset ja hedelmät pääasiassa roskiskamaa. Muiden tuotteiden kohdalla tuotevalikoima on muuten ihan ok, mutta laadukkaiden vegejen puuttuminen on ollut itselleni syy asioida muualla, vaikka asunkin noin 500m päässä kaupasta.

Joku sanoo Yliveto, mutta minä totean Aliveto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo eipä ollut :D Osa henkilökunnasta niin töykeää, ettei osaa edes asiakasta tervehtiä kassalla, saatika kertoa ostosten yhteissummaa. Kyseessä kuitenkin työ, johon kuka tahansa kykenee, siksi tällaisten alisuoriutujien palkkaamista on hieman vaikea ymmärtää.

Kuten aiemmin ketjussa onkin mainittu, kasvikset ja hedelmät pääasiassa roskiskamaa. Muiden tuotteiden kohdalla tuotevalikoima on muuten ihan ok, mutta laadukkaiden vegejen puuttuminen on ollut itselleni syy asioida muualla, vaikka asunkin noin 500m päässä kaupasta.

Joku sanoo Yliveto, mutta minä totean Aliveto.

Eipä oo nassikoilla muuta tekemistä kuin kaivaa 9,5 vuotta vanha kirjoitus esille. Koettakaa nyt vähän skarpata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä oo nassikoilla muuta tekemistä kuin kaivaa 9,5 vuotta vanha kirjoitus esille. Koettakaa nyt vähän skarpata.

Jos katsoisit uudemman kerran, huomaisit ehkä, että joku muu kuin lainaamasi kirjoittaja nosti aiheen uudelleen pinnalle.

• Anonyymi

Kinkku oli liian ohueksi siivutettu, ei maistunu kinkulle ja ostin kaksi kiloa. Ensi jouluna paistan itse.

• Anonyymi

Sikamaista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe