Niin olen yläasteella ja jos menen kouluterkkarille valittamaan aknesta niin mitä hän voi tehdä?antaako lähetteen muualle vai saako määrätä reseptejä jos kokee tarpeelliseksi?
Anteeksi tietämättömyys ja mahdolliset kirjoitusvirheet!
Jos kerron kouluterkkarille aknesta
2
69
Vastaukset
- jhdlkdb
Niin ja kuinka paha aknen pitää olla että saa mistään niitä lääkkeitä?
Ap - salla123
Aknen hoitoon on olemassa erillaisia lääke vaihtoehtoja esim. antibioottivoidetta mutta ainoastaan lääkäri voi määrätä niitä . Oletko puhunut asiasta vanhemmillesi ? Mutta mene nyt joka tapauksessa sinne terkkarille ja puhu hänelle ja pyydä olisiko mahdollista että hän tilaa ajan sinulle omasta terveyskeskuksesta ihotautilääkäriltä.Aknen ei tarvitse olla paha jotta siihen saisi apua mutta ainoastaan lääkäri voi määrätä tehokkaita reseptilääkkeitä eli sun olisi päästävä lääkäriin . Normaali terveyskeskus lääkäri voi määrätä niitä mutta ihotauti lääkäri olisi parempi.Sä voisit myös tilata ajan itse terveyskeskuksesta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269