TE-keskuksen osoitus 'työtarjouksena' vuokratyö...

Dirtsa74

..maan??? Wtf?

Miten, osaako joku viisaampi kertoa miten menetellä, kun TE-keskukselta tulee "Työtarjous", jossa osoitetaan vuokratyöfirman listoille? Titteli ja työnkuvaus kyllä tarjouksessa on mainittu, mutta itse työnantajasta / työpaikan fyysisestä sijainnista ei ole mitään mainintaa.

Onko tämä ihan validi tapa toimia?

Mitä tapahtuu ellen laita avointa (tai kyseiseen paikkaan kohdistettua) hakemusta ko vuokrafirman sivuille? Menetänkö silloin työttömyysetuuteni?

4

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghj

minä en ota yhteyttä jos ei ole firman nimeä taikka tj nimeä

• uunottam

se on työkkärin akkojen ottama työpaikka omilta sivuilta ja ovat varmaan lähettäneet sen yli 50:lle henkilölle. pyydä 20e/h ja vuorotyölisät ja muut edut päälle,jos lupaavat pyydä mustaa valkoiselle ja 160 tuntia kk.

• SeOnSilleen

Itse koulutettuna,mutta nykyisin tilapäisesti työttömänä en edes harkitse työn hakemista näiden vuokrariistofirmojen kautta. Periaate on se, että koska ilmoituksissa ei haluta kertoa oikean työnantajan nimeä saati edes todellista työnkuvausta, miksi vaivautua hakemaan ja ostamaan "sikaa säkissä" ?

Sanotaan nyt suoraan, että moni firma lyö kätensä paskaan ulkoistaessaan rekrytoinnin ja palkkauksen näille henkilöstö- ja/tai vuokrafirmoille. Kukaan vähääkään omaa ammattitaitoaan arvostava ihminen kun ei lähde etenkään vuokrafirman välistävetoon ja pompoteltavaksi.

Jos tässä pelissä häviää työnhakijat, häviää siinä myös firmat itse...

• erot

Jos tarkoitat omilla sivuilla olevia työpaikkoja, niin siellä voi olla listattuna 100 työpaikkaa, sen mukaan mitä olet sanonut etsiväsi. Se työ johon on pakko hakea, niin siitä saat kirjeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe