Kertokaapas, mitä tienaatte jos olette olleet tekemässä kattotyötä, pinnoitusta, peltikattomaalausta. Ruiskulla telalla, pesut jne.
Itse olin muutama vuosi sitten ja peltikattomaalauksessa ja tienasin 1.25e per neliö. Rahaa jäi mukavasti, mutta miten muut. ?? Muusta ei oo kokemusta ku juuri tuosta peltikattomaalauksesta. Pesu taisi olla 50c per neliö. Eli kattotyöntekijät paljkkoja ?, mineraattikatot, huopakatot, tiilikatot. Pinnoitus jne.
Kattotyöntekijä, pinnoittaja. Maalari palkka ?
Onlyonename
1
1727
Vastaukset
- Persus
Kokoomuksen aikaansaannosta virolaiset tekevät nykyisin nuo hommat. Veloitus puoleenhintaan ja rahat Viroon. Kokoomuksen tavoittena on, että täällä on vapaan maahanmuuton takia ylitarjontaa työvoimasta ja siten palkat laskevat pääomasijoittajien tuoton lisäämiseksi. Työtä on, mutta palkkaa ei makseta Suomessa asumiseksi kuin näennäisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106