Samaan aikaan kun Usa neuvottelee Kiinan ja läntisten demokratioden kanssa ilmastopäästöjen rajoittamisista Venäjä käy turhaa sotaa Ukrainassa. Ympäristöasiat eivät huoleta yhtään. Murmanskin seutu, Aral -järvi, Pietarin jätevedet, öljynporausalueet ympäri Siperiaa. Näkymät Venäjän raiskaamasta luonnosta ovat lohduttomia, sikäli kun niitä on päästy näkemään.
Putin leikkii pyssyleikkejä samalla kun muu maailma taistelee oikeiden ongelmien kanssa.
Venäjä ei välitä ympäristöongelmista
3
82
Vastaukset
- semmonennaapuri
Pitäisköhän Suomen rahoittaa myös tämä Kaliningratin puhdistamo, niin kuin teki Pietarin puhdistamon ? Se oli pakko tehä,muuten venäläiset olis sotkeneet koko Suomenlahden totaalisesti,ei ne itse siitäkään välittäneet.
Kaverini aina sanoi.on niin kuin venäjällä,kaikki plääääääää. - paska_systeemi
Ydinaseita kyllä piisaa ja rakennellaan, mutta omia paskoja ei osata puhdistaa.
Raketteja ammutaan, mutta maatuskat yhä lakasee luutalla katuja... - Anonyymi
Aralin keskellä on ollut saari, joka on nyt kuivaa maata, ja jonka keskellä oli biologisten aseiden tutkimuslaitos. Isorokkoa, pernaruttoa, mustaa surmaa jne. Ja ne on nyt kuopattu joten kuten maahan, joka on nyt paljastunut. Eläimet ja ihmiset pääsevät kaivelemaan aluetta. No, itsensä tappavat ensiksi ja sitten moskovalaiset ja pietarilaiset. Ja tämä on vain yksi paikka. Siperian ikirouta sulaa ja levittää ikivanhoja tauteja väestöön myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244