keltainen postinen . vuoden turhake .
keltainen postinen
13
99
Vastaukset
- itellainen
Postin yritys myydä mainostilaa. Omia mainoksia ollut vaan tähän mennessä.
Vähentäisivät edes musteen määrää. Ei sitten niin savuta uunissa. - Postinhakija
Helppo nakata lehtiroskiin koko postinen-turhake sisältöineen! Hyvä idea postilta, näin ei tarvitse edes vilkaista sisälle, roskiin vain koko nippu suoraan postilaatikosta.
- turhake-num-1
ehdotin tuota jo vuoden turhakkeeks ei edes julkaistu. täällä forssan seudulla siihen pakataan kirjeet ja laskutkin että on pakko avata. kyllä tästäkin ideasta joku pomo saa varmaan mil. optiot. kyllä se tamppooni itella osaa. tuo jakeluhan on sivu seikka
- Itseoletteturhakkeita
Helvetin hyvä idea!
Täällä kaikenmaailman nyhveröt vastustaa jälleen kuningasideoita! - KaikestaNeValittaakin
Hyvähän se on postinkin tiedottaa palveluksistaan. Hyvää tietoahan se vain on.
Säilytän nämä tiedotteet. - kansatietää
suomessa on nyt ruettu nettitietojen mukaan , palauttamaan postinen takaisin postin laatikkoon. posti maksakoon itse jätemaksun roskaamisestaan.
- tärkeinkö
postisen sisäällä vain, k tarjous ainaista kalja ja siidieri mainoksia .
- eiturhakkeita
minä alan kantaan keltaset laput keltaseen laatikkoon takas
- postttinen
postinen painaa 11g x 2x viikko x52 viikkoa x kaikki taloudet = tulee melkoinen kasa jätepaperia ONNEE VAA POSTILLE
- Keräyslaatikkoon
Postinen on ollut olemassa ja tovosen, edelleenkään en näe sille mitään käyttöä, keräykseen menee sisältöineen päivineen, oleelliset mainokset on paikallislehdessä. Onnetonta vaan että isommat läpi suomen toimivat yritykset näyttää laittavan mainoksia postisen väliin, ihan turhaa rahasyytämistä postin taskuun :(
- NoJooTumpTumpTump
Siitä ei ole pershenpyhkheksi ees hätätilassa.
Muutamma mainos sen lisäksi ja lappilainen harvoin.
Siinäpä se meikäläisen posti oliki.
Ei muuta vuosikymmenistä toisiin.
Lappilaiseen on hyvä imuttaa hikeä ko saunoo.
Roskiin lukematta kaikki heti aina.
En ikinä ole avannutkaan mainoksia enkä lappilaista.
Lappilaisen päälle voi hätätilassa paskoa kato jos ei kerkiä ulos asti. - postnurm
Postinen on aivan turha. Ei kestä kauan myöskään Postin puuhastelu nurmikoiden leikkaamisen yms. kanssa. Näpertelijöitä on nyt Postin johdossa.
- hyvääjolua
miten ne kirjeet ja muut alkavat myöhästellä jos vielä nurmikot leikataan. miekin sain joulukortin tammikuun puolivälissä joka oli postitettu yli kuukausi sitten. eihän se firma pysty hoitamaan pääasiallistkaan työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717